photo A_zps2d6e6deb.png  photo AA_zpsa3cd7628.png  photo AB_zps5f8abcf1.png  photo ABB_zps7f28ab0f.png  photo ABC_zps531a8ad1.png  photo ABCD_zps5e8dc309.png  photo ABB_zps0cbdfc9b.png

    Thursday, November 10, 2011

    3 Contest update

    Alhamdulillah...

    Setakat hari ni saya menerima sebanyak 38 penyertaan dari anda, yang mana saya kira cukup memberangsangkan. Seperti yang dijanjikan sekiranya jumlah penyertaan melebihi 50 peserta, saya akan memberikan hadiah saguhati kepada mereka2 yang bertuah sebagai penghargaan saya kepada anda.

    Ingin dinyatakan di sini adalah berkenaan pemilihan pemenang. Pemenang akan dipilih secara cabutan undian dari saya. Insyaallah, video proses cabutan undi akan ditunjukkan kepada anda bagi membuktikan tiada istilah "pilih bulu" atau ketidakadilan berlaku. Contest ini saya buka khas buat blogger sahaja. Bagi yang tidak mempunyai blog, insyaallah..contest lain bakal menyusul kemudian.

    Perihal referral terbanyak pula, saya akan membuat penyemakan ke atas setiap peserta melalui "tag" yang dibuat.

    Senarai peserta boleh dirujuk pada sidebar disebelah kanan. Sekiranya nama anda tidak tersenarai, sila maklumkan kepada saya kerana mungkin terlepas pandang atau sebagainya.

    Sekian.


    ~ thanks sudi join contest ni. Luv u all..muah muahhh


    3 comments:

    Tem0yo said...

    ada2.....hope bertuah,,:)

    Aina said...

    ade :) thanks kak..

    sya mimie zeme said...

    ade...thanks..hrp ade tuah..

    Post a Comment